سه شنبه 19 اسفند 1399
کد مطلب: 613
تعداد بازدید: 831

PostCare چیست؟ مراقبت های پس از درمان چه مزایایی دارد؟

PostCare  چیست؟ مراقبت های پس از درمان چه مزایایی دارد؟

خدمات پزشکی از راه دور را از سال 1970 تله مدیسین مي نامند .

PostCare چيست؟

خدمات پزشکی از راه دور  را از سال 1970 تله مدیسین  مي نامند . تله مديسين در عصر ارتباطات و با بهره گيري از وب تعاملي به شما امكان مي دهد از طریق يك  وبسایت به راحتی و از منزل یا محل کار خود به صورت تصویری (ویدئوکنفرانس) با متخصصین ویزیت مشاوره ای يا درماني  برگزار کنید.
ویزیت آنلاین یا مشاوره پزشکی یا روانپزشکی انلاین یکی از راههای ارتباطی بین پزشک و مشاور بالینی و بیمار میباشد که در مواقعی که معاینه فیزیکی نیاز ندارد کاربرد دارد .
PostCare
 

از مشخصات ویزیت انلاین و یا مشاوره انلاین امکان ایجاد ارتباط تصویری و همزمان امکان چت متنی یا نوشتاری بوده و امکان تبادل مستندات و مدارک پزشکی و دریافت نسخه معمولی و نسخه الکترونیک‌ تامین اجتماعی میباشد .در این سامانه شما بدون نیاز به اتلاف وقت و یا رفت وامد میتواتید در مواقعی که نیاز به معاینه فیزیکی نیست با پزشک یا مشاور بالینی تان براحتی مشاوره نمایید .
انواع سرویس های تله مدیسین سرویس های تله مدیسین به 3 گروه اطلاعات داده ای ، صوتی و تصویری تقسیم می شوند:
اطلاعات و سرویس های صوتی : این دسته از از سرویس ها بر مبنای اطلاع|رسانی به وسیله خطوط تلفن مهیا می شود. کم هزینه ترین نوع سرویس اطلاع رسانی پزشکی به وسیله تلفن است که در ایران هم تحت عنوان پزشک در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. این سرویس به 2 گونه تقسیم بندی می شود:
 
گروه اول به صورت برون خط(off line)  : به طور مثال صدای بیمار يا نتايج آزمايش برای پزشک ارسال می شود ، تا مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و  سپس نتیجه به بیمار اعلام می شود.
گروه دوم به صورت بر خط(on line)  : به طور مثال صدا يا تصوير  بیمار از طریق اينترنت به پزشک می رسد و پزشک همان جا روی آن تصمیم گیری کرده و اعلام نتیجه می کند.
 
از ويژگی‌های نرم افزار PostCare طراحی شده توسط شرکت اکسین ویراطب  مجهز بودن به سامانه EMR و پرونده سلامت الكترونيكی بيماران است كه محدوديت‌های زمان و مكان را كنار گذارده، بيماران و مخاطبان در هر زمانی و از هر مكانی با پزشك خود در ارتباط بوده و ضمن دسترسي ۲۴ ساعته به پزشك و مشاوران سلامت اين مركز، از طريق CRM از امكان نوبت دهی، پرسش و پاسخ، مشاوره، نظرسنجی، مشاهده پرونده و پیگیری روند درمان برخوردار شده‌اند.
برخی از مزایای این نرم افزار
 
 

امتيازات و منافع PostCare

  • كاهش هزينه هاي درمان
  • كاهش هزينه هاي اياب و ذهاب
  • كاهش ترافيك و آلودگي شهري
  • صرفه جويي در زمان مراجعين
  • كاهش مشقت همراهان بيمار
  • سهولت در فالوآپ و پيگيري درمان
 
 

ويژگي هاي انحصاري PostCare

  • اراتباط مستمر بين پزشك و بيمار تا حصول درمان
  • حذف محدوديت هاي تقويم و زمان
  • حذف محدوديت هاي جغرافيايي
  • در دسترس بودن24/7
  • در دسترس بودن در شرايط بحران

ضرورت های PostCare

  • وسعت جغرافيايي در كشور
  • ترافيك سنگين در شهر ها
  • بيماران ناتوان و معلول
  • بيماري هاي خاص
  • موارد ارژانسي
  • سازگاري با عصر ارتباطات و اينترنت

{{{aparat-RLeEj}}}
 
 

در Oxin PostCare بیمار بدون اتلاف وقت و یا رفت وامد با پزشک خود در ارتباط است و مشاوره انلاین، ارسال مستندات و مدارک پزشکی و دریافت نسخه را دارد
اکسین ویرا