چهار شنبه 03 آذر 1400
کد مطلب: 643
تعداد بازدید: 2451

سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بیمارستانی و درمانی

سامانه  ثبت و رسیدگی به شکایات بیمارستانی و درمانی

سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات ویراطب یک نرم افزار اختصاصی ویژه شکایات بیمارستانی است که بصورت چند منظوره هم برای دریافت شکایات از سوی مراجعان و بیماران کاربرد دارد و هم برای جمع آوری گزارشات تخلفات و گزارش مشکلات از سوی کارمندان و کارکنان یک سازمان یا بیمارستان مورد استفاده قرار میگیرد و در واقع ...

 سامانه  ثبت و رسیدگی به شکایات ویراطب چیست؟

 

سامانه  ثبت و رسیدگی به شکایات ویراطب یک نرم افزار اختصاصی ویژه رسیدگی به شکایات بیمارستانی است که بصورت چند منظوره هم برای دریافت شکایات از سوی مراجعان و بیماران کاربرد دارد و هم برای جمع آوری گزارشات تخلفات و گزارش مشکلات از سوی کارمندان و کارکنان یک سازمان یا بیمارستان مورد استفاده قرار میگیرد و در واقع یک صندوق جند منظوره جهت جمع اوری گزارشات و شکایات با قابلیت صدور کد پیگیری و امکان ارسال پیامک از وضعیت گزارش ثبت شده است.



این سامانه تحت وب با داشتن محیطی ساده و کاربر پسند بهترین تعامل را با مخاطبان برقرار کرده و بسادگی توسط موبایل یا تبلت و بدون نیاز به تشریفات یا پیچیدگی های اداری امکان ثبت گزارش یا شکایت را به کاربر میدهد.فرایند های رسیدگی به شکایت توسط کاربر قابل پیگیری و رصد بوده و در هر مرحله وضعیت گزارش یا شکایت توسط کاربر قابل مشاهده است
از سوی دیگر مدیر رسیدگی به شکایات به سادگی از بین شکایات ثبت شده گزارشات متنوعی را به تفکیک بخش یا واحد یا حتی افراد یا کادر کارکنان یا فرایند ها تهیه کرده و قابلیت ارائه این گزارشات مکتوب به واحد های بهبود کیفیت یا مدیریت مجموعه میسر می شود.


در شکایاتی که از کادر درمانی یا پزشکان در سیستم ثبت میگردد ، فرایندی اتوماسیون دستور کار نظارت و بررسی علت و شرایط وقوع نارضایتی را توسط پزشک معتمد ارزیابی نموده و پس از ضمیمه شدن گزارش پزشک معتمد روال بررسی و رسیدگی به گزارش شکایت پی گرفته می شود.
در این سامانه تحت وب کاربران مختلف همچون مسولین بخش ها و واحد ها، مسول روابط عموی، مسول رسیدگی به شکایات، مدیریت عامل، مدیر خدمات پرستاری و ... دسترسی های نظارتی جهت مشاهده پیام ها و شکایات ثبت شده و همچنین دسترسی هایی جهت اتوماسیون رسیدگی به شکایت و رفع علل ریشه ای آن معظل دارند تا بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان مشکلات بررسی و برطرف گردد. در ادامه به برخی از مزایا و امتیازات این سامانه نسبت به روش سنتی رسیدگی به شکایات می پردازیم


برخی از مزایا و امتیازات سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات

  • كاهش هزينه هاي اياب و ذهاب

  • كاهش ترافيك و آلودگي شهري

  • کاهش اتلاف وقت کارمندان

  • اطلاع رسانی مراحل پاسخ گویی

  • امکان ثبت و ضمیمه انواع فایل

  • داشبورد مدیریتی و نظارتی

  • ارسال پیامک های اطلاع رسانی

  • ارائه گزارش آماری به تفکیک هر موضوع

  • ارائه گزارش آماری به تفکیک واحد/بخش

  • سازگاری با عصر ارتباطات

  • کاهش زمان رسیدگی

  • کاهش هزینه های چاپ و کاغذ

  • آرشیو و بایگانی الکترونیک

 

شرکت اکسین ویرا طب با تجربه سالها تولید نرم افزار های بیمارستانی و درمانی این سامانه کاربردی را جهت رفاه حال شهروندان و کاهش هزینه های اداری و فرایندی سازمان ها و مراکز درمانی طراحی و اجرا کرده است.جهت دریافت نسخه دمو کافی است فرم درخواست را تکمیل بفرمایید تا کارشناسان ما در ۴۸ ساعت نسخه آزمایشی را در اختیار شرکت یا کسب و کار شما قرار دهند.

شرکت اکسین ویرا
 


 


سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بیمارستانی اکسین ویرا
اکسین ویرا