PostCare چیست؟ مراقبت های پس از درمان چه مزایایی دارد؟
خدمات پزشکی از راه دور را از سال 1970 تله مدیسین مي نامند .
علم پزشکی در هر لحظه دستاورد های جدیدی را به ثبت می رساند ، بیماری ها در عصر جدید پیچیدگی بیشتری پیدا کرده اند ، مباحث و موضوعات سلامت جمعی از دغدغه های ملی است ، شرکت های داروسازی هر روز از یک داروی جدید رونمایی می کنند، فناوری های پزشکی در حال تحول خدمات پزشکی است و آگاهی های عمومی در جوامع مدرن و عصر اطلاعات ایجاب می کند که کادر درمان نیز با این تغییرات در کوتاه ترین زمان ممکن همگام شود و به همین علت، در تمامی بیمارستان های دولتی و خصوصی بایستی برنامه های آموزشی برای کارکنان بصورت مدون و سازمان یافته صورت بگیرد که برخی از این آموزش ها مبتنی بر دستورالعمل های ابلاغی از نهاد های بالادستی است و برخی دیگر متناسب با شرایط و ارزیابی های صورت گرفته در خصوص مهارت های کارکنان است.
آموزش پرستاران حرفه ای و سایر کادر درمانی در بیمارستان ها زیر نظر واحد آموزش بیمارستان که یکی از سوپروایزر های دفتر خدمات پرستاری متولی آن است صورت می گیرد. ارزیابی های مهارتی کارکنان در ابعاد تخصصی و عمومی ، نیاز های آموزشی بخش های درمانی مطابق نظر سرپرستار ها و ارزیابی های نیاز سنجی آموزشی برخی از مکانیزم های تدوین دوره های آموزشی را توسط سوپروایزر آموزش رقم می زند اما به راستی نقش عملیاتی سوپروایزر آموزش پرستاری در بیمارستان چیست؟
امروزه مسئول آموزش یکی از ارکان مهم دفتر پرستاری است و در فرایند های مختلفی مشارکت فعال دارد که برنامه ریزی، هدایت و اجرای برنامه آموزشی در بیمارستان ها یکی از آنها است. در فرایند های ارزیابی های دوره ای بیمارستانی ، طرح های ملی سلامت و ارتقای کیفی خدمات پرستاری همچون اعتبار بخشی یکی از پرمشغله ترین مسولین بیمارستان است. شاید به طور اجمالی بتوان نقش های اصلی سوپروایزر آموزشی را در چند عنوان به شرح زیر بیان کرد
و بسیاری موارد دیگر که در حوصله این مقاله نمی گنجد از مسولیت ها و فعالیت های سوپروایزر آموزشی در بیمارستان به شمار می آیند. حال باید پرسید چگونه یک نفر از پس این حجم از مسئولیت ها بدون داشتن ابزار های مناسب بر می آید؟ برنامه ریزی یک دوره آموزشی، نیازسنجی آموزشی ، برگزاری آموزش ها ، ارزیابی ها ، نظرسنجی ها ، آزمون ها، صدور گواهینامه ، مهارت سنجی ها ، ارزیابی های رفتاری و عملکردی و در نهایت محاسبه اثربخشی چگونه محقق می شود؟
ما در شرکت اکسین ویرا طب این موضوع را از یک دهه پیش با طراحی یک سامانه یکپارچه مدیریت آموزش پرستاری بصورت تحت وب و برپایه آموزش مجازی طراحی و راه اندازی کردیم و تمامی فرایند های بالا را در این سامانه نرم افزاری که بصورت اختصاصی برای مدیریت آموزش در بیمارستان ایجاد شده بود، لحاظ کردیم. در بیمارستانهای دولتی و خصوصی اجرا کردیم و امروز بر پایه تجارب ارشمند این سالها، با افتخار و اطمینان از کیفیت این سیستم آن را به همه توصیه می نماییم. سامانه ای که راندمان کار آموزش را صدها بار افزایش می دهد، محدودیت های زمانی کادر درمان را به سادگی برطرف کرده است و با تکیه بر مدل های موفق آموزش مجازی ، امکانات متنوعی را برای برگزاری دوره های آموزشی مجازی، حضوری و حتی ویدئو کنفرانس های آنلاین برای کادر درمان ایجاد کرده است!
این سامانه بصورت ماژولار طراحی شده و از امکانات متنوعی برای به پیش بردن برنامه آموزش در بیمارستان برخوردار گشته است که به برخی از آنها بصورت تیتر وار اشاره می کنیم
و بسیاری موارد دیگر که به تناسب نوع فعالیت واحد آموزش در بیمارستان در این سامانه ایجاد گردیده است و یکی از امتیازات این سامانه اینست که از ابتدا برای بیمارستان طراحی گردیده و بر خلاف سیستم های رایج دیگر در زمینه آموزش، این نرم افزار بالاترین تطبیق را با نیاز های آموزشی در بیمارستان خواهد داشت و ما به آن افتخار می کنیم
تصویر داشبرد مانیتورینگ مدیر آموزش
تصویری از داشبرد کابران
تصویری از نمای نرم افزار در تلفن همراه کابران
نمایی از شرکت درآزمون آنلاین در موبایل
نمونه ای از گزارشات برگزاری آزمون
نمونه ای از گزارشات میزان مشارکت بخش ها و کارکنان در برنامه های آموزشی
گزارش مقایسه ای مهارت سنجی کارکنان به تفکیک محل خدمت
نمونه ای از گزارشات آماری نیاز سنجی آموزشی
جهت دریافت نسخه دمو LMS کافی است فرم درخواست را تکمیل بفرمایید تا کارشناسان ما در ۴۸ ساعت نسخه آزمایشی را در اختیار شرکت یا کسب و کار شما قرار دهند.
شرکت اکسین ویرا
oxinvira
سمیه زارع زاده
عالی
محمد علي شيخ عليزاده
عالي فقط نياز به اطلاعات بيشتر و سابقه در بيمارستانها