جمعه 11 تیر 1400
کد مطلب: 617
تعداد بازدید: 766

CRM مدیریت ارتباط با مشتریان ویرا

CRM مدیریت ارتباط با مشتریان ویرا

یکی از معضلات تمامی شرکت ها و موجودیت های تجاری حرفه ای همواره مدیریت مشتریان است، لیست اسامی ، اطلاعات تماس و سابقه تراکنش های مالی یکی از مهم ترین اطلاعات شرکت ها و کسب و کار هاست که گاهی خود این اطلاعات و حفظ امنیت و محرمانگی آن در شکل سنتی، انرژی فکری و عملیاتی بسیاری را از مدیران به هدر می دهد. با پیچیده شدن فرآیند های عملیاتی همچون ثبت و پیگیری سفارشات،مدیریت دستور کار، ارسال سفارشات و مدیریت موجودی محصولات و لیست های قیمت عملا به روش سنتی، لیست های اکسل یا فرم های کاغذی، مدیران به بن بستی دردناک خواهند رسید، راهی نیست، یا مدیریت ارتباط با مشتریان را توسط CRM ..

یکی از معضلات تمامی شرکت ها و موجودیت های تجاری حرفه ای همواره مدیریت مشتریان است، لیست اسامی ، اطلاعات تماس و سابقه تراکنش های مالی یکی از مهم ترین اطلاعات شرکت ها و کسب و کار هاست که گاهی خود این اطلاعات و حفظ امنیت و محرمانگی آن در شکل سنتی، انرژی فکری و عملیاتی بسیاری را از مدیران به هدر می دهد. با پیچیده شدن فرآیند های عملیاتی همچون ثبت و پیگیری سفارشات،مدیریت دستور کار، ارسال سفارشات و مدیریت موجودی محصولات و لیست های قیمت عملا به روش سنتی و با استفاده از لیست های اکسل یا فرم های کاغذی، مدیران به بن بستی دردناک خواهند رسید، راهی نیست، یا بایستی از توسعه کسب و کار چشم پوشی کنند و در ابعاد کوچک به امور خود رسیدگی کنند ‌­­­و یا جهت مدیریت این همه فرآیند ها و موضوعات همزمان از ابزاری تخصصی موسوم به CRM برای ساماندهی امورمشتریان و فرآیند های کاری استفاده نمایند که ما با طراحی سیستم مدیریت مشتریان ویرا یک  محصول منحصر به فرد و ممتاز را به وجود آوردیم  .

ما نیز سالها پیش که بازه مشتریان مان رو به گسترش بود به ناچار به طراحی این نرم افزار جهت رفع این مشکل رو آوردیم و با مطالعه محصولات موجود در بازار نرم افزار و رقبای قدرتمند در این حوزه، محصولی با کارکردهای متنوع با تمرکز بر مدیریت سفارشات مشتریان را طرح ریزی کردیم که امروزه با نام مدیریت مشتریان ویرا   به تمامی نیاز های  عملیاتی و اجرایی یک شرکت متوسط، به ساده ترین و کاربردی ترین شکل ممکن پاسخگو می باشد.
این محصول در سالهای اخیر پا را از  تعاریف CRM  فراتر گذاشته و با مجهز شدن به افزونه های کاربردی و کوچکی همچون دفتر اندیکاتور مکاتبات اداری یا مدیریت مخارج که یک تنخواه الکترونیکی است و بصورت ماژول جانبی و آپشنال به مشتریان پیشنهاد میگردد، نیاز شرکت های کوچک و متوسط را به سامانه های اتوماسیون اداری یا نرم افزار های مالی  که بسیار گرانقیمت و از لحاظ پیش نیاز های سخت افزاری و زیرساختی مشکلات عملیاتی و اجرایی بسیاری را به دنبال خواهند داشت، برطرف می سازد.نرم افزار مدیریت مشتریان ویرا دیگر یک CRM نیست، به یک MINI ERP تبدیل شده است و با طراحی ماژولار خود انعطاف پذیری ویژه ای در اتصال به سایر نرم افزار های این شرکت  بدست آورده است و با افتخار این محصول را یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات خود قلمداد می کنیم.

چرا نرم افزار مدیریت مشتریان ویرا را طراحی کردیم؟

یکی از سوالاتی که معمولا مشتریان از ما می پرسند اینست که با وجود بزرگانی همچون مایکروسافت داینامیک یا رقبای قدرتمند ایرانی اش و محصولات متن بازدیگرچه ضرورتی داشت به طراحی این محصول بپردازیم؟ در پاسخ باید گفت در سال 1388 که ما به طراحی این محصول روی آوردیم هیچکدام از این محصولات به این گستردگی در دسترس عموم نبود و بنا به نیاز آن روز سیستمی جهت دریافت سفارشات از مشتریان و تقسیم وظایفی برای کارکنان طراحی گردید که بصورت تحت وب برای همگان از هر مکانی قابل دسترس باشد و محدودیت های ثبت سفارش بصورت ایمیلی ، فکس یا تلفنی  را حذف نماید. استفاده از محصولات متن باز هم بدلیل تهدید های بالقوه امنیتی و پیچیدگی در توسعه و رفع نقائص و مشکلات کارکردی و نیز بومی نبودن و عدم سازگاری با امورات رایج در این کشور  در دستور کار قرار نگرفت. اما اینکه تا امروز همچنان توسعه این پروژه را متوقف نکرده ایم به دلیل مزیت های ذاتی این محصول است همچون سادگی کاربری، سرعت عملیاتی، توسعه پذیری و انعطاف پذیری، ریسپانسیو بودن ، عدم نیاز به سخت افزار و قیمت بسیار مناسب برای مصرف کننده از ویژگی هایی است که این نرم افزار را به یکی از محصولات ویژه ما تبدیل کرده است و به عبارتی آن را سفارش سرآشپز می توان بر شمرد!

 

ویژگی های سیستم مدیریت مشتریان ویرا از نگاه مشتریان

در ادامه به برخی از مواردی که از نگاه مشتریان و کاربران این سیستم به عنوان مزیت اعلام گردیده اند می پردازیم، مواردی که شاید به ندرت به صورت همزمان در یک محصول مشاهده شوند، اما خوشبختانه ما در این CRM شاهد آن هستیم

1- یکپارچگی و جامعیت

قطعا یکی از مشکلات کاربران نرم افزار های متنوع و جزیره ای  در فرآیند های کاری است، اینکه برخی از کارها را در یک نرم افزار ثبت کنید و برخی دیگر را در سیستمی دیگر، بصورت سنتی یا الکترونیکی فرقی نمی کند، در کل انجام کار سخت است و گزارش گرفتن در یک بازه زمانی، به شکنجه ای دردناک برای هر کارمند یا مدیر تبدیل می شود. یکی از اهداف یکپارچه سازی سیستم های سازمانی همین سهولت در گزارش گیری و پیشگیری از فرسایش کارکنان است که ما را در طراحی سامانه مدیریت مشتریان ویرا مصمم بر آن کرد تا با لحاظ کردن موارد مورد نیاز در یک کسب و کار کوچک یا متوسط به تمامی امورات خود در یک نرم افزار رسیدگی نمایند و از خرید و پیاده سازی چندین سیستم و پیچیدگی های آن جلوگیری نماییم.

2- انعطاف و توسعه پذیری

هر کسب کار نیاز های متفاوتی و گاهی منحصر به فردی دارد که بنا به سفارش مشتری یا الزامات کاری مجبور به اعمال تغییراتی در ظاهر یا عملکرد های نرم افزار منتخب خواهد داشت ، ما در شرکت اکسین ویرا با تمام قدرت در کنار مشتریان خود هستیم و با ارائه شرایط ممتاز در جهت تسهیل کاربری و هر چه کاربرپسند تر شدن این محصول برای مشتریان خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده ایم و به جرات اعلام می نمائیم برای ما هیچ بن بستی وجود ندارد! در کار ما نمی شود معنایی ندارد! این عبارات را در مواردی که محصول یک ورژن خریداری شده یا ترجمه شده از سورس های بین المللی باشد معمولا می شنوید، اما این crm یک محصول کاملا بومی و نوشته شده توسط کارشناسان شرکت اکسین ویرا می باشد و در مسیر توسعه هیچ حد و مرزی در مقابلش نیست.

3-کاربری آسان و کاربرپسند

ما پس از مطالعه تمامی رقبای مطرح در زمینه CRM ، در طراحی این محصول از بسیاری امکانات ذایل و غیر ضروری که منجر به کند و سنگین شدن نرم افزار و خسته و گیج شدن کارمندان می شدند، چشم پوشی کردیم و با حفظ اصول و الزامات استاندارد یک سامانه مدیریت مشتریان در ساده ترین شکل ممکن علاوه بر افزایش کارایی اجرایی نرم افزار ، افزایش کارایی کارکنان را نیز تضمین می کنیم.

 

4-عدم نیاز به سخت افزار گرانقیمت

این محصول بصورت تحت وب می باشد و برای اجرا به سخت افزار های گرانقیمت و گاها حجیم و پر مصرف و نیز زیرساخت های شبکه ای در یک شرکت  نیاز ندارد که با هزینه های سرسام آور امروز که از ده ها میلیون تومان هم بیشتر می شود و گاهی همین هزینه های جانبی از هزینه خرید خود CRM  بیشتر می شود. اما با این نرم افزار  شما قادر خواهید بود با صرف هزینه ای سالیانه بسیار اندک جهت اجاره یک هاست اینترنتی، این محصول را بر بستر اینترنت راه اندازی نمایید تا از هر کجا و از هر زمان به امورات کسب و کارتان دسترسی و نظارت داشته باشید

5-دسترسی از طریق موبایل

امروزه که بیشتر امور افراد توسط موبایل های شخصی انجام می شود، از خرید و فروش گرفته تا ارتباطات و سرگرمی، قطعا سامانه های نرم افزاری نیز بایستی با این تغییر الگوی رفتاری سازگاری پیدا کنند و ما در شرکت اکسین ویرا نرم افزار مدیریت مشتریان ویرا را به نحوی طراحی کرده ایم که کارمندان یک شرکت یا کسب و کار به راحتی از درون اتومبیل خود در سفر های روزمره شهری یا حتی تعطیلات خود امکان رسیدگی و بررسی وضعیت سفارشات مشتری و نیز پیگیری امور و حتی گزارشات را داشته باشند و این طراحی ریسپانسیو و نیز اپلیکیشن های اندرویدی به مشتریان ارائه می کنیم یک مزیت منحصر به فرد برای این محصول می باشد.

6-طراحی ماژولار

برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان، آزادی در انتخاب امکانات و توسعه نرم افزار از ابتدا این محصول را در هر سه سطح بصورت ماژولار طراحی کردیم تا در آینده نه محدودیتی در توسعه آن داشته باشیم و نه بن بستی در اتصال به سایر سامانه ها و تجهیزاتی که قطعا در گسترش کارکرد ها مورد نیاز خواهد بود، همچون اتصال به کال سنتر ، یا مراکز تلفنی VOIP یا اتصال به سیستم های حسابداری یا حتی دستگاه های حضورغیاب

7-پشتیبانی قدرتمند

ما در  پشتیبانی 24 ساعته شرکت اکسین ویرا در سه شیفت در حال رفع مشکلات نرم افزاری گزارش شده و توسعه سیستم ها هستیم، تیمی خستگی ناپذیر که در 7 روز هفته بصورت شبانه روزی مشغول تحلیل،تحقیق، توسعه و کد نویسی هستیم.به جرات اصلی ترین ویژگی ما و محصولات مان در پشتیبانی و پاسخگویی به نیاز های مشتری است، مشتری مداری را از شعار به عمل آورده ایم، برای شنیدن نظرات مشتری وقت میگذاریم و به نظراتش، انتقاداتش، پیشنهاداتش و درخواست هایش با تمام وجود اهمیت می دهیم و اینگونه بوده که در این سالها در این عرصه پر رفت و آمد ! ثابت قدم مانده ایم و به پیش خواهیم رفت، زیرا حمایت شما را در حمایت از شما یافته ایم! 24 ساعته حامی شما هستیم.


جهت دریافت نسخه دمو کافی است فرم درخواست را تکمیل بفرمایید تا کارشناسان ما در 48 ساعت نسخه آزمایشی را در اختیار شرکت یا کسب و کار شما قرار دهند.

شرکت اکسین ویرا


یکی از معضلات تمامی شرکت ها و موجودیت های تجاری حرفه ای همواره مدیریت مشتریان است، لیست اسامی ، اطلاعات تماس و سابقه تراکنش های مالی یکی از مهم ترین اطلاعات شرکت ها و
اکسین ویرا